Hopi-Hari

Foi muito Legal!
Lunapark. Tysiące świetnych zabawek.
Miejsce, w którym poprostu nie można świetnie się nie bawić.
Skwar. Moja skóra znowu się spiekła.
Ale wcale mi to nie przeszkadzało!
Byłam trochę niustraszona- weszłam na wszystkie najbardziej odjazdowe, pokręcone karuzele i kolejki górskie.
Byłam w pokoju symulacji, małym domku strachu, leciałam do góry nogami więcej niż kilkanaście razy. Wypiłam więcej guarany, niż kiedykolwiek w życiu!
Było wspaniale

 
Amusement park. Thousand amazing machines.
Place, where it is impossible not to have fun.
Hot. My skin got burn again.
But I didn't seem to care!
I was a little bit fearless- I went to all, even the most crazy, scary toys and rollercoasters.
I was in the simulation room, small cottage of fear, I flight upside down more than few dozens times!
I have drunk more guarana than ever in my life!
It was amazing

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zakończenie

Wesołych Świąt!

Wesolych Swiat!!