Moja Nowa Rodzina

No coz, stalo sie. Nie mieszkam juz w malym mieszkanku apartamentowca, ale w ogrooomnym.... domu! Mam wspaniala mlodsza siostre. Thayla ma 17 lat i chce wyjechac na wymiane do Tajlandii:) Juz pierwszego dnia zabrala mnie do Brazylijskiego Baru, zeby ogladac mecz! Cala rodzinka kibicuje jednej druzynie- Corinthians! Coz, ta druzyna wygrala, wiec emocji bylo co nie miara. Tanczyli, spiewali, wymachiwali flagami!
Rodzina jest bardzo duza, w weekend bylo w domu z 20 osob. (Ojciec ma ok. 5 synow z pierwszego malzenstwa) Ale w tygodniu jest nas tylko 4: ja, Thayla. Mama i Tata.
Bardzo mi sie tu podoba!
Zobaczymy jak sie dalej ulozy!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Brigadeiro

Boze Narodzenie

Christmas in Portugal